Friday, February 11, 2011

Alkisah aku dibuli,ejen perisikan,planet marikh dan durian...last part

salam..nie last part tuk entry nie...banyak kan  aku nak cerita sampai 3 entry..hehehe..so korang baca ler pasnie..aku x nak kacau..bye..eh.ain apa da kau nie mcm ner nak baca kau tak tulis lagi..huhu..sori..mata da mengantuk tu yg cepat jer..ok aku type eh..korang baca tau..

cerita terakhir:
last episod nie aku nak ceritakan apa aku buat petang semalam..petang semalam aku x watpe sangat just bukak fb..baca novel dr cinta online..novel nie memang aku nak beli..serius kelaka giler..kuar air mata tengah2 malam bukan sebab sedih tp klaka sangat...hahaha...pastu aku amik angin kat balkoni..termenung..syok2 amik angin perut lapa plak..huhu..msuk dapur bukan periukwah sedap nyer sup ayam nie..amik seketul cecah ngan sambal kicap peh mantap!!pastu aku duk chat dengan sorang bdk nie..lebih kurang mcm nie...

B.C: salam..
AKU:wslm..
B.C:watpe..katne..busy ker...
AKU:x ar..tgh bersiar kat planet marikh nie..
B.C: wah..buat apa jer kat sne..
AKU: saje jejalan..igt nk beli alien nie 1...comel plk..
B.C: hehe
AKU:apsal gelak
B.C:saje..apa yg best kat sne tu wak..
AKU:byk yg best..x thu nk ckp..
B.C: yalah tu..
AKU: ye ar..awk nie ada spaceship sy tgk cantik jer..awk nak?
B.C: blh gak tu wak..beli kat sy 1
AKU: beli jer..duit nyer mana?hehehe
B.C: ala nti clim kat sy..
AKU:ok nti nk clim byk...duti tmbg g marikh..

 

pastu aku ter log out sebb masa aku kat marikh tu ada 1 kwsn tu xda liputan celcom bb..pas penat shoping kat marikh aku pun blik dan mendarat dengan selamat kat bumi..hehe..pastu perut aku lapa blik..ish ada cacing ker...apa ar..lapa je kejanyer...aku wat dono jer ngan perut aku nie..pastu akak aku blik dgn ank dia stlah bersiar2 menhidu udara segar di taman..pastu tgh duduk2 akak aku offer nk msak magi..hehe..aku on jer..smtara siap kn magi aku kena mdikan ank buah aku nie..ish liat btol nk mdi..dgn ank buah aku ne..aku kena jd aktif,kreatif dan inovatif..sbb nk pujuk tn putri sorang ni mmg liat..pastu magi siap..aku mkn dgn berselera smbil layan citer chinese "demigods" kat 8tv...kul 8 lebih akak aku nak msuk tido mengantuk kata nyer..aku pun g mdi..sbb ad terlekat bau alien msa kat planet marikh td..pas siap mdi aku duk ngadap laptop..tetiba..jeng..aku dengar suara org beri salam..sekali aku biar..seram gak sbb dpn umah akak aku nie depan dia kubur cina..hehe..pastu aku dgr salam diberi mkn lama..urm bukak jer ler..kepala aku julurkan kat pintu tu..sekali pengasuh shafi ler..rupanyer hntr DURIAN ngan BUAH JAMBU..wah sedap nyer..
 
pastu aku letak kat dapur..hasrat nak mkn tp angah da tido..camner ek..bau durian tu memang harum..betol2 mengoda ler..hihihi..tetiba angah kuar..aku apa ag cpt jer ckp pengasuh ank dia dtg td hntr durian..dia ajak makan..aku apa ag..amik parang,plastik sampah terus bersila depan durian..urm sedap nyer..manis..harum..sedap gler..tu saje kisah aku durian ngan planet marikh..mata aku da pun mengantuk..tgn pun dah letih..so bye2..wslm..daa......
 

p/s: pic kat atas hadiah tuk korang yg truskan pembacaan..hihi..kwn aku ecah selau kasi nie kat aku...haha

No comments:

Post a Comment