Thursday, February 10, 2011

Alkisah aku dibuli,ejen perisikan,planet marikh dan durian...

salam...hi lame aku tak update entry baru kan..bkn apa aku letih ler dua tiga hari nie.( padahal aku malas) hehehe...ok..aku nak citer benda besh yg berlaku dua tiga hari nie...memang best bagi aku tapi tak tahu ler korang..hehehe..kalau korang suka aku gembira dan kalu korang tak suka aku nak korang suka jugak...haha x kira..eh boleh ke paksa orang suka citer  aku nie..boleh kot...hehehe and kalau korang suka ada hadiah tau...hihihi baik koran baca kalau nak thu hadiah apa...ok ain STOP!!nak citer ke xnak nie..

ok citer pertama:
bagi aku nie citer nie sangat sadis yang penah berlaku kat aku...korang tahu x nie bukan setakat boleh buat malu kaum tapi memalukan aku sebagai orang dewasa yang telah matang usia nyer...ececeh puji diri sendiri...hihi..alkisah ini bermula semasa aku ditugaskan menjaga seorang manusia sementera aku nie masih setia dengan perkerjaan yang aku sandang sebulan lebih nie...ah teka apa...aku ada jawatan wei...kawan2 jangan jeles...hehehe...aku merupakan CEO pengganggur terhormat...oleh kerana jwtn aku tu aku mempunyai masa terluang sebab semua urusan seri paduka baginda aku suruh org bawahan aku uruskan..hehehe..ok berbalik semula kepada tugasan yg aku terima aku terima dengan hati yang riang..aku igt senang jer nak menjaga manusia nie..tapi tuhan jer tau betapa aku terseksa..eh macam x kena jer ayat tu..erm menderita..pun x sedap..apa ek?urm mcm satu pembulian..yer BULI..manusia yang aku jaga tu selalu buli aku..mak aku x buli aku mcm tu...kwn2 aku pun sme...buli dia ni tahap dewa beb..giler ar..klu xpatuh arahan dia hbs aku kena tampar...kena jerit..ooo boleh pekak telinga dia nie...ada satu hari masa aku nk mdikan dia..dia marah..ntah pa silap aku tetiba dia naik angin..dia marah aku..pastu yg paling teruk dia tampar aku 3 kali beb..aku diam x melawan...mcm2 ler aku kena buat utk manusia tu ..mdi..suap mkn,msak,bwa dia bersiar2,tgk tv ngan dia,berjemur tgh panas,menari,buat minuman febret dia(susu)&plg sadis tgk citer kegemaran dia upin&ipin stiap kul 3..time nie aku amik kesempatan sbb dia akn tertido lepas tgk citer nie...msti korang pelik kan aku yang muda belia nie tak mampu nak melawan dia tp aku x mampu..aku hanya mampu tersenyum..eee..dia nie tersangat ler comel..tp dia pndai bodek aku..bila dia senyum cair aku..cium aku pergh tu yg x tahan tu...tu yg aku x jd marah tu...ish korang mesti tertanya kn sapa dia...dia nie bernama SITI NURSHAFIYAH AQILAH...hehe..perempuan ..jgn korang salah sangka dia nie bru jer berusia 2 tahun...hehe..sekali ank buah aku da...part tampar tu...aku xkisah sngat apalah rasa nyer..shafi mokteh syang shafi...huhuhu...

wlupun dia suka buli aku..marah aku..tu semua aku tak kisah..atleast duduk ngan dia nie ceria skit otak aku..xda bosan jer...aktif le jugak aku nie..hilang kolestorel dlm darah aku...dan dia telah menjadikan aku orang pertama kat dunia nie kena buli dgn kanak2 berusia 2 tahun..hehehe rekod dunia tu...thank shafi:)
citer seterus nya aku smbung nti bleh..sifat keletihan aku da dtg..ajak aku g dating kat dpn tv...hehe..


No comments:

Post a Comment