Tuesday, April 26, 2011

menghadap kerenah yang pelbagai..:) aku tersenyum..

salam..hi semua..
 kesibukan melanda akhir2 nie..balik kerja sudah malam..
badan dah letih..huhuhu so tidur..and blog pun x diupdate kan...
so sekarang curi masa sikit taip entry baru..

aku skrang berkerja sebagai informer..hehe..di pesta buku..so sapa2
 yang sesat kat pesta buku..boleh dtg kat counter aku..mengadu keluh lesah anda..
saya sedia menbantu anda dengan pelbagai maklumat..hihi..:)

 pengalaman kerja aku yang pertama nie memang mencabar dan amat menarik
pelbagai kerenah..pelbagai pertanyaan..pelbagai aksi..aku layankan sahaja..
sekurang2 nyer melatih aku menjadi insan yang lebih penyabar..

so kepada rakyat malaysia..berkunjunglah ke pesta buku 2011..
tinggal 5 hari lagi untuk dikunjungi..
hadiah juga disediakan bagi pengunjung2 bertuah...cukup lumayan...

so stop here..kepala sudah pusing..katil sudah mangil2..jom tidur..wassalam..

No comments:

Post a Comment