Tuesday, April 19, 2011

entri merapu di pagi hari..aku tersenyum..

salam..hi..
selamat pagi..morning..صباح الخير,おはよう,안녕,..hahaha..tu semua membawa maksud yg sma..
selamat pagi untuk semua..semoga hari nie kita semua,aku..kau..dan semua yg membaca sentiasa
dalam keadaan berbahagia dan senang hati hendak nya..pagi masih awal..jom kita meneroka dunia ini yang indah lagi berseri ..

semoga hari nie kita terima berita yang mengebirakan..yang ternanti-nanti oleh korang termasuk juga aku..hehehe..pagi nie aku tulis jer apa yang aku nak tulis..tak mahu terikat dengan kekangan yang aku cipta sendiri..apa ntah aku merepek  nie kan...

so kepada pelajar U yang sedang dan bakal hadapi final exam tu..jgn stress sesangat..relax..hope korang lulus dengan cemerlang ler hendak nyer yea..termasuk ler abg aku di UMK,adik aku di UITM,kwn aku yot di UUM(jgn stress dok exam sorang tau..relax..boleh karok sedua lagu hehehe)

ok ar skang aku nak pergi bikin breakfast aku..bihun goreng..bye2...wsalam...


No comments:

Post a Comment