Sunday, August 12, 2012

SALAM RAMADHAN....

Dah lama rasanya x sentuh blog nie...da agak kusam dan layu...tapi arinie tetiba plak nak update...ya demi "sesuatu" aku cuba utk bangkit...dari kemalasan ini...huhuhu...dan untuk itu sebagai pemulaan aku hadiahkan ini untuk semua...my fav part...

Bukan aku..itu bukan aku..
yang mencuba menjadi seperti biasa
bukan aku yang hanya mengikut...
ku adalah yang mengejar dan berfikir...
memahami arti disetiap langkah..
bukan aku hanya untuk memahami..
dan menerima...aku kebuntuan...
lalu aku diam...
merenung diri dalam pelbagai aksi..
menerima dan membuang...itu aku...
menerima kata hati atau akal fikiran..
ku selalu terjebak dalam kesulitan pilihan itu..
ku tak tahu mana satu yang menipu..itu aku..
ku bercelaru ku pendam..
biar tiada siapa yang tahu apa yang benar terkisar..
dalam rangkai kata ku atur..
masih terselit rahsia diri...
hidup kuhadapi penuh semangat..
biar semalam penuh keraguan..
iti aku...aku berdoa dan aku menanti..
petanda yang datang...itu aku..
yakin itu aku...rumit pemikiran itu aku...

yup...itulah aku...walau tak sepenuhnya...inilah kesukaan aku...demi "sesuatu" yang aku idamkan...
moga impian menjadi kenyataan...amin....

No comments:

Post a Comment